tisdag 30 december 2008

Mellandagarna..

Jahapp, hoppas ni haft en god jul och sånt? Själv har jag ingen som helst julkänsla och att vara sjuk på julafton var väl sådär kul.. Inte mycket till julklappar iår men det kan kvitta. Tyckte det var trevligt att få träffa mor min att det vägde upp resan till Gbg. Syrran hade besök från USA via Holland, trevligt inslag i julmiddagen.

Sista lönen är snart mottagen och räkningar betalda. Hatar att betala räkningarna! Speciellt när man ser hur lite som är kvar.. Åkte till Gränna igår, hälsade på papps. Vi var ute på en riktig långtur igår, min gamla leveransrunda. Örserum - Vireda - Aneby - Ormaryd - Eksjö - Tranås - Gripenberg och tillbaka till Gränna. Riktigt fina ställen där ute på vichan!

Edda mår bra, han har tydligen skadat sej lite på ena bakbenet, ska ta en titt ikväll. Lustigt att man inte hört av A och de andra från stallet på länge.. Äh, skit samma. Bättre att få vara själv lite då och då. Ska försöka droga mej så pass att jag kan rida ut en sväng imorgon. Vi får väl se om jag åker av! Nån som vill haka på?

Inga kommentarer: