onsdag 10 december 2008

Stolt hönsmorsa!

Jäpp, det är vad jag är idag! =) Red Edda i paddocken igår, bara lite mjukt inga krav mer än han ska lyssna. Red lite övergångar skritt-ökadtrav-kort trav-halt på näst sista stroppen på tygeln. Han hade så mycket rygg i både den ökade traven och i samlingen, alltså jag var tvungen att rida lätt för att inte skumpa ur sadeln!! Underbara lilla pojk! Galoppen är fortfarande lite tung och han blir lite stark men vi avslutade med 3 underbara varv i vänster galopp och 1½ i höger varv.


Det är lite kul att se att hästen själv är helnöjd med sin insats! Han skrittar stolt och förnöjt av efter passet och bara vet att han är bäst och kommer få en massa godis när vi kommer in. =) Tänkte jag skulle hitta en bild på hans min, men detta var det närmsta jag kunde komma.


Han liksom bara vet att han har gjort nått riktigt bra!

En annan har sån jättejobbig träningsverk i muskler man inte borde ha, inte trodde fanns och ja, ni vet.. Skulle vara kul om man kunde "tvinga" med nån ut för att ta lite kort på mej och min 'ponny'. Har inte så många upptäckte jag förskräckt nyss. Inte många filmer som man vågar visa heller.. :/

På tal om min lista jag skrev igår, nej jag har inte kryssat av någon av sakerna.. Än!

Well, nu ska jag inte uppehålla er mer!

Inga kommentarer: