torsdag 11 december 2008

Mmmm, torsdag!

Ibland är det bra att jobba på en logistikfirma! Som idag hittade vi ett paket på terminalen som stått på en hylla ett tag. Ingen label, ingen faktura i, ingenting som identifierar vem avsändaren/mottagaren är. I denna bruna lilla låda fanns en hel korg med lösgodis!!! Så nu sitter vi här allihop och smaskar godis! =)

Jag och torsdagar har ett förflutet. Vi gillar inte varandra. det bara är så. Imorse var ett typexempel; Katten väckte mej 04:15, 2 timmar innan jag skulle upp. Plogbilen kom och väsnades 05:56, 45 minuter innan jag skulle upp. Jag kom till jobbet 07:58, 8 minuter försent.
Förstår ni sambandet? Torsdagar saboterar för mej! För att inte tala om det 25cm lagret snö som kom inatt!!!! =(

Ska börja plocka ihop mina saker på jobbet, så jag slipper släpa med mej en massa saker hem imorgon. Jag tror S på jobbet kommer sakna mej litegranna iaf! Har skrivit om CVt och presentationen nu iaf, ska bara tvinga min kära syster att korrläsa. Hehe

F hörde av sej igår. Samtidigt som jag pratade med Gun. Härligt att höra av henne igen, mindre härligt att höra av honom. Men men, friends are friends no matter what..

Ev GBG i helgen, ska bara hitta kattvakt och se till att killarna får sitt lunchhö.. Nån som vill åka med? =)

Well, nu är det nog bäst jag smiter ner och kokar lite kaffe till fikat!

Inga kommentarer: