torsdag 18 december 2008

Titel? Vad är det?


Spenderade en rekordlång dag i stallet igår. Åkte upp vid 15 och fixade iordning allt innan jag tog in min lille grindpojke. Upp i sadeln och in i paddocken. Skritta 15 varv innan man inser att det inte är nån idé pga underlaget som består av typ 15cm djup lersand varvat med en massa bommar överallt.. Nåväl, in med Edda, fippla på nästan alla reflexer jag äger, på med nytt träns och ut på vägen i beckmörkret. Notera att detta var vid 17 tiden! =S
Tog lite bildbevis med telefonen ska se om jag lyckas få in dem i datorn..
Sitter och lyssnar på Linkin Parks nya låt som jag råkat bli lite kär i! Helt underbar låt!
Smakprov =)
Meningen är väl att jag ska fippla upp granen idag, vi får väl se hur det kommer att gå.. Har försökt mota hit min far, men det har ju inte gått nå vidare.. Känns inte speciellt juligt iår faktiskt.
Well, återkommer med lite Eddabilder om allt går som det ska!

Inga kommentarer: