tisdag 9 december 2008

Papps


Congratulations and celebrations Papps! Han fyller 66 bast idag! Han fick sin present redan i lördags men hade glömt bort att han fyller, yeah right! Men efter lite yrvaken sång piggnade han till.

Glömde sätta upp lappen i trapphuset idag, visste det var nått jag skulle glömma! =/ Men annars fick jag en fin kväll igår. Tände alla mina 32 ljus & värmeljus och myspysade allan! Kissen äter, HALLELUJA!, och mår gott. Äntligen.

Edda hade tydligen rymt för E i helgen, antagligen, men hon hade "glömt" att nämna det för mej. Det tycker jag inte om. Då ska jag undanhålla nått för henne nästa gång. Så det så! A Ska opereras till våren igen så jag blir med en till häst ett tag då. Lille Zackis. Eventuellt kommer ponnyn i helgen, får väl se hur det kommer att gå..

Hittade två jobb jag tänkte jag skulle söka men glömde givetvis att skicka över mitt CV så jag kan redigera det.. Kan nån påminna mej om det sen?

Well, nu är det frulle, See ya!

Inga kommentarer: