onsdag 10 december 2008

Google-lek *spinoff*

Jag snor Ika's ( http://monixx.blogg.se/ ) idé och googlar mitt namn + är och får då fram;

Viktoria är en mognare mamma än vad jag var
hmm, det kan väl inte stämma.. när fick jag barn??

Viktoria är ett produktionskollektiv som gör feministiska festivaler, filmer, fester och föreläsningar.
inte kan jag minnas att jag är feminist?

Viktoria är en musikalartist som bland annat spelat Christine i Fantomen på operan och legat på Svensktoppen med låten "I ljus och mörker"
jaha, vips är man en stjärna också! Inte mej emot! =)

Viktoria är för missbrukare. Målgruppen är både missbrukare och deras anhöriga.
Japp, för missbrukare som missbrukar läppgojs! Det är en allvarlig sjukdom.

Viktoria är av två mindre enheter - Opalen och Rubinen.
Eehh... Va?

Viktoria är äldst, 20.
Nää, jag är yngst av tre syskon och är 21. Faktiskt.

Viktoria är född och uppfostrad i snickeriet, och att kutterspånen på ett naturligt sätt blandat sig i hennes ådror.
Jag?? Som har tummen mitt i handen?? Pyttsan.

Viktoria är inte uppkopplad.
Joho!!

Viktoria är uttråkad.
Ja, faktiskt =/

Viktoria är latin och betyder segrarinna
I'm on top of the world!!!


Ajajaj Google. Endast 2/10 rätt..

Inga kommentarer: