torsdag 4 december 2008


Ja.. Vad ska man säga om gårdagens Greys? Ojojoj. Jag storbölade ju när den stackars gamla tanten dog och hennes make vägrade sluta HLR-en.. Att ens komma på tanken att "låna" döda människor konfunderade mej lite. Och så då självklart Denny. Att hon aldrig kan lära sej att släppa taget. Det börjar nästan bli lite tjatigt..
Jag hade lite tråkigt i tvättstugan igår, så jag kom på den brillianta idén att stänga av alla maskiner via strömbrytaren OCH huvudströmbrytaren =) Idioten till granne ringde in vaktmästaren haha det kan hon ha med sej!
Fick dessutom hem en extra provpåse kattmat, jag klagar inte!
Gick igenom min ekonomi igår efter att jag beställt kattmaten. Det blir tajt!! Väääldigt tight. Vänner får vänta till efter jul med sina presenter. Julkorten får jag göra själv. Jippie..not. Jag önskar mej kreativitet i julklapp. Och så då självklart en mångmiljonvinst! Pålle får äpplen i juklapp.
I helgen är det jour som gäller. Tänkte jag skulle passa på att åka till Gränna/Visingsö också. Papps fyller ju år den 9:onde och då hinner jag inte riktigt åka dit. Jag jobbar sista veckan då. Ska även be att få med mina tavlor hem då. Det var ett halvår sen de blev klara.. Jag tror jag är för snäll ibland.
Well.. mycket mer tråkig info hade jag inte idag. Än iaf!
See ya later!

Inga kommentarer: