onsdag 3 december 2008

Lucka nr 3


Möttes av den är synen igår.
Man kan ju inte säga att man inte blir lite avis! Det ser onekligen bekvämt ut...
Gårdagen var väl sådär. Hemfärden bestod av att försöka hålla sej på vägen och låta bli diket. Hatar när det snöar blötsnö! Pålle dyngsur, täcket dyngsurt. Rena rama tyngdlyftningen! A är så snäll så hon låter mej få komma hem tidigt idag, hon har mockat och fixat åt mej idag =) Myyyyycket skönt!!
Beställt hem 5kg kattmat, nåde kattskrället om han inte vill äta det! Annars, är det någon som vill ha lite kattmat? :)
Nu har jag sagt ifrån att jag inte gör fler reklamationer nu iom att jag slutar nästa vecka.. Nästan så jag är lite ledsen att jag inte får ha mina PP-reklamationer ifred.. =(
Pratade med Axl i Sthlm innan, tydligen ska han också gå, men först i januari, han var ungefär lika ovillig till att jobba sista tiden som jag är.. Jag förstår honom. Det känns ganska onödigt. Måste måste måste hitta ett nytt jobb snarast. Hoppas på att Lisa kan hjälpa mej med det.. Snälla, håll alla tummar ni kan!

Inga kommentarer: