söndag 21 december 2008

4:de ljuset tänt!

Är det nu man ska sjunga den där löjliga lilla melodin (som jag f.ö. hörde syrran gasta förra gången) om att man tänder sista ljuset? Huh!


Ja granen är uppe, de flesta julklappar inhandlade, lönen kommer på tis och jag längtar till julaftonsmorgon när vi alla sitter och myser i stallet medan hästarna äter morgonhöet.. Jag tror inte de nya hyresgästerna fattar att de har jourer att sköta... De verkade lagom glada när de fick reda på att man släpper ut sin egna häst på julafton.. =S


Igår var jag i Gränna och plockade upp far & syster och gjorde en räd i stan. Hittade en fin kappa (65,-) och en mycket söt handväska för 25,- på second hand!

I just lööööööv!!!
Syrran och jag rök ihop som vi brukar vid slutet av dagen men det var ändå en ganska lyckad dag! Fick dessutom 6st STOOORA blåa muggar i julklapp av henne, ska hålla er på halster en stund till (bilden alltså ;) ).
Nästan så hela mitt ansikte får plats i muggen!
Nähäpp, dags att försöka reparera min onda rygg med en skållhet dusch..
Så, adios!

Inga kommentarer: