tisdag 2 december 2008

Trisan!


Grattis Beatrice på din namnsdag! Hoppas du får en härlig dag! :)
Det hällregnar och är hemskt tråkigt idag.. Fortsatte pyntandet igår och jag lyckades kränga över förra årets röda julkulor på far min! :D Nu gäller det bara att övertala honom att köpa en julgran..
Systerdottern red igår igen! Dock fick jag reda på att hon skulle sluta på ridskolan i stan och börja på öa istället. Kan ju inte påstå att jag tycker det är speciellt kul, men men. Not my call.. Det har varit jättekul att få dela ett intresse och lära någon i familjen nått. Ingen som är intresserad eller ens kan låtsas att de är pigga på att lära sej lite om min värld. :/
Edda står inne och äter sitt hö idag. Himla glad för det faktiskt, då kanske han är torr och det har slutat regna tills dess att jag kommer upp och ska rida! Eller ja, man kan ju alltid hoppas..
Jag börjar störa mej på den där gul/röda katten i huset. ALLTID är han utestängd i trapphuset. Okastrerad som han är lär han väl snart pissa inne med. Ilsken är han med. Fast det är ju inte så lustigt med tanke på hur "väl" de tar hand om honom.
Well well. Over and out!

Inga kommentarer: