tisdag 31 mars 2009

Livet är hårt

Lite märkligt ändå hur man går runt och tror att man är odödlig och att ens vänner och bekanta också är det.. Hade en vän (eller snarare bekant) när jag var yngre som ingick i samma drillträning som jag. Ja jag har varit drillflicka! ;)
På något underligt sätt har jag missat en stor ledsam nyhet. Vet inte om ni läst men i slutet av februari dog två 20åriga tjejer på Nya Zeeland i en bilolycka? En av dem tjejerna kände jag. Om än länge sen, men likväl.

20 år. Jag fick mitt andra och tredje riktiga jobb när jag var 20. Jag skaffade katt när jag var 20. Min systerson fyllde ett år när jag var 20. 20 år är ingen ålder!

Bläää, vad orättvis världen är!

1 kommentar:

Emily sa...

Usch! Man ska verkligen vara glad för det liv man ar även om det suger ibland.
Kram på dig.