lördag 14 mars 2009

Kanonkul(a) i snön

Ja det kan man verkligen säga om Ciara! Det behövs inte mycket för att hitta ON-knappen på den busen! =) Här är några av dagens bildskörd!





Hade jättetrevligt med A i stallet idag, gooooood kladdkaka kan göra vem som helst glad igen. Var lite putt när jag kom upp och hästarna redan fått lunchen (innan 13:00) trots att det är jag som ha lunchfodringen idag. Man kan väl åtmistone skicka ett mess då och fråga om man kan få ge dem maten. Har haft en ganska stressig dag och det känns ju inte bättre av att man kanske skulle hunnit äta lite lunch innan man åkte upp... Men men.

A & jag har gjort lite vårfint i stallet. Diskbänken och fönstret är jätterent och fint, trappan är sopad, soppåsen är tömd och bytt, sadelkammaren rensopad och loftet (iaf vid vårt hö) är fint sopat! Mycket duktigt av oss tycker jag!
Imorgon blir det upp tiiidigt, Gun ringde igårkväll och undrade om jag kunde släppa ut Luanda. Snäll som man är säger man ja. Hoppas bara jag kan sova i natt. 05:02 - 05:27 pratade jag med Svenne, eller ja.. Han pratade och jag mumlade till svar ;)
Katterna levde rövare från två till fem när jag slängde ut Ronny.. VARFÖR kan de inte bara lära sej att vara tysta på natten??
Anyway, vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer: