söndag 29 mars 2009

Sommar och Earth Hour

I går vart det mörkt, iaf hos mej. Hade tänt nästan alla mina ljus och lyktor och bara tv:n var på under den speciella timmen. Myyycket mysigt! Satt uppburrad i min nya soffa =) som inhandlades på impuls, med hjälp av mamma och A, med en stor godispåse och mina djur runt mej! Så i fredags lärde jag mej att backa med hästkärra och köra en konstig Honda. Gick superbra!

Igår var faktiskt en lite stressig dag, upp vid 06:05 för att släppa ut hästarna, ficka allt i stallet och tänkte hem och sova. Men tror ni man somnar om igen efter man vart vaken i tre timmar? Nääe. Inte jag iaf! Vid 11 kom jag på att jag kanske ska förbereda lunchen innan jag skulle åka och plocka upp Ida i Mullsjö kl 13. Vart till Luanda och Gun, sen snabbt till Bella och mocka lite kvickt. Landade på soffan igen innan jag åkte och släppte in pojkarna.

Fick hjälp av Roger att fixa min ena bromslampa som gett upp hoppet, ska ju besiktiga på onsdag, första april kl 07:40!!! Hoppas de skämtar med mej. Orka gå upp SÅ tidigt.


Förresten, ni har väl inte glömt att ställa om klockorna??

Inga kommentarer: