tisdag 3 mars 2009

Förändringarnas tid..

Det verkar som om alla ska ändra på nått i sitt liv.. Emmsan ska snart få sin lilla bäbis, Gun ska snart ta hem sin häst, en annan Emma ska efter sommaren lämna tillbaka sin häst, kärstin bygger på sitt nya förhållande, Monixx flyttar, osv osv.. Mycket händer på kort tid.

Jag funderar fortfarande på den där ridintruktörsutbildningen på Vreta. Kommer säkert inte komma in och gör jag det så måste jag ta studielån.. Jippi att betala tillbaka det. Men det innebär att jag iaf är utbildad och får jobba med det jag älskar! Man kanske iaf kan söka och sen tacka nej om det nu skulle vara så att jag kom in? Uss.. Nå tips nån?


Funderar på om jag ska ta tag i Doris läskiga öron och göra rent dessa.. Eller ska jag vänta tills hon sover? =) Kärstin, promenad idag?


Inga kommentarer: