fredag 6 mars 2009

Utmanad igen

Denna gången var det Monixx som utmanat mej;

1. Ta närmaste bok & slå upp s.18 rad 4. Vad står det?
"Tack ska du ha, Monique", sa Langdon och reste sej och började.... Dan Brown - DaVinci Koden
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft. Eller skärmen. Beror på vilket håll jag sträcker den åt..
3. Vad såg du senast på tv?
Oprah..
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Runt 11:50? Den är 11:48.
5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Tv:n, Jay Leno Show
6. När du senast var ute vad gjorde du då?
Då var jag i stallet och fixade iordning allt innan jag plockade in hästarna. Sen åkte jag hem och blev mött av katten som ville in.
7.Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Hemnet som inte verkar fungera.. =(
8. Vad har du på dig?
En gammal röd jobb-tshirt och ett par gosiga myspysbyxor
9.Drömde du något inatt?
Inte vad jag kommer ihåg iaf.
10.När skrattade du senast?
Hmm.. Åt radion i morse. Elisabeth Höglund var med i MorronZoo.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka, lite tavlor, en gjutjärnsljusstake..
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
En stor biffig hårdrockare som var ute och gick med en pudel ;)
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt ok.
14.Vilken var den senaste filmen du såg?
Lätt! Morden i Midsomer del 17!
15.Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Vad skulle jag inte köpa! =)) Nä men mitt drömhus http://www.gripsholmshus.se/grip_sv/docs/planer/herrg/rosenlund.html
En massa hästar (vet redan vilka) som jag kan ha till lite avel. Massa kul dyr utrustning till Eddi och de nya hästarna. Inredning till nya huset. En hund. En NY bil, eller två =) Ett litet jetplan. Ett hus till mamma och ett till pappa. Hyra in en snickare till syrran så de får klart övervåningen. Ett gratiskort på Panduro åt andra syrran. En lyxyacht. Löjligt stora sparkonton åt syskonbarnen. Två fina lägenheter åt mina morföräldrar. En personlig shoppare på NK. Listan kan bli LÅNG!
16.Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag är pedant i stallet men inte hemma
17. Tycker du om att dansa?
Nee.. Inte min grej riktigt..
18. George Bush.
What about him?
19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag ska inte ha barn. Men jag gillar namnen Adrian/Melker och Desirée/Eleonore
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Bara tillfälligt isf..
22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
O fan.

Inga kommentarer: