torsdag 5 mars 2009

Ja nu jävlar

Antingen köper jag en bur till att ha den andra i eller så låser jag in nån av dem i ugnen. Katterna alltså! Vilket jäkla LIV det varit inatt!! Bara för att jag råkade bli illamående och stack till toan vid halv ett inatt. Ja då sätter de igång och jagar varandra, morrar, fräser, galopperar högljutt iväg, kör klorace på min parkett, hoppar upp på fönsterkarmen VIA mej.. Gaah!! Vid halv två blev jag riktigt förbannand och skällde ut djuren efter noter.


Sen var det tyst en halvtimme. Då fick Ronny för sej att han skulle leka i badkaret! Miss-i-nassen. Suck.

Det var ju bara att separera dem, lyssna på krafsandet på dörrarna och vid tre smälte mitt hjärta och jag släppte in dem i sovrummet igen.


Just nu är mina katter VÄLDIGT billiga. Efter tre timmars sömn.

Inga kommentarer: