torsdag 26 mars 2009

Halva veckan

Ja den har bara rusat förbi! Haft hand om den lille vite fluffhunden både igår och tisdags. Gått jättebra och han börjar falla på plats i ledet. Gäller bara att alla är lika koncekventa jämt.

Eddi och Zacke fick gosa och leka ihop i paddocken igår - man kan tro att de aldrig sett varandra förr så som de höll på =D Hoppade, skuttade, luktade, bet av varandra grimmorna, jagade, vallade, snusade, kliade - ja ni vet så där som bästisar gör!

Ska se om jag hinner skritta honom i paddocken idag efter att jag varit på Ryhov med morfar. Dags för det årliga pacemaker-kontrollen. 6 års jubileum iår! Om ni visste hur glad jag är att ha honom i mitt liv!

Hoppas A har lust med en fika ikväll, jag är så sugen på lite kaffe med skvaller ;)

Vem ska ni fika med en dag som denna?

Inga kommentarer: