söndag 8 mars 2009

Ponnymoster?

Ja eftersom jag inga egna barn ska ha så duger det gott med att ev bli ponnymoster =)

Som de flesta vet så står det en b-ponny i Eddi's stall. En gammal herre på ca 25-26år vid namn (skratta inte! det var inte vi som döpte honom!) Bimbo. Nuvarande fodervärdarna ska lämna tillbaka honom till ägarna efter sommaren och då tänkte jag att det skulle vara en utmärkt 10års överraskning till systerdottern!


Kollade med både syster & svåger och som resultat kommer de ut imorgon och tittar på ponny och om Stina gillar honom. Fast utan att hon vet om det. Alltså om fodervärds-biten. Gillar de honom så ska jag kolla med ägarna om de vill ha ut honom på foder igen, till oss. Plus att hon ville rida Eddi =) Så ssschhhyyyyy, säg inget till henne!



Så jag antar att sommaren kommer gå till att lära henne och syster + svåger hästkunskap. Men JAG kommer att älska det! ÄNTLIGEN nån i familjen att dela mitt största intresse med!
Så, se detta som en officiell varning;
Ponnymoster på antågande!

Inga kommentarer: