torsdag 5 februari 2009

Tåg?

Ja det är precis det jag har åkt idag. Underbar upplevelse! Det var typ två år sen jag åkte tåg senast.. Synd bara att den inte åker åt de hållen och de tider jag vill åka.

Tåg/buss kommer jag få åka ännu en gång idag. Lämnade in bilen på service inne i stan idag så det är lite fipplande att ta sej hem och dit igen utan busskort. Men efter en inhandling av just ett sådant kort var det bara att sitta ner och vänta en timme på att tåget skulle gå..

Har även hunnit med att fika två ggr totalt 1½timme! Jisses. Tack underbara Emms som ställde upp trots enorm mage, att fika och hålla mej sällskap! Här är hennes blogg; http://www.emmajonkoping.blogspot.com/

A är underbar och tar Edda idag, skulle aldrig hunnit upp dit om jag inte hade gått.. Kära Kärstin följer med i em för att träffa min eventuellt blivande katta! Lääängtar! Har även kollat upp försäkringar. Hjälp vad de är dyra! Nåväl, det måste de väl ha ändå.. Även om min inte varit såpass skadad än, peppar peppar!

Vad händer i era liv idag? =)

Inga kommentarer: