söndag 1 februari 2009

En dag med förflutet..

Idag verkar vara en sån där dag när vädret är underbar, våren är i luften folk pysslar om trädgårdarna inför sommaren och när man träffar på människor från sitt förflutna. Folk man egentligen inte vill träffa på.. Förstår ni vilka jag menar? För när man "gömmer" sej för den ena så träffar man på nästa och så kommer det nog att fortsätta hela dagen.. Eller så är det bara jag som skäms över mina fd vän-val..

För att trösta mej lite så fick Eddi lite extra lunchmat i form av müsli i en hink placerad i en svart tunna. Allt för att den lille rövaren inte skulle kunna välta den provisoriska matskålen. Men det var helt onödigt, han hade inte en tendens till att jävlas idag!

Längtar tills jag får träffa Doris och jag är nyfiken på hur Ronny kommer att reagera.. Snart är kattmöbeln klar och då tänkte jag passa på att möblera om. Det kommer att behövas en MASSA förlängningssladdar, men så må det vara.

Ska upp till stallet igen och få hjälp av A att fästa bottenplattan med rören och sedan behövde hon skjuts hem. Bilen skulle lämnas in..

Nåväl, nog om mej! Vad händer hos er?

Inga kommentarer: