fredag 13 februari 2009

Roadtrip!

Ja typ.. Ska möta mor och systerdotter i Jkpg för att sedan köra ner den senare till Eksjö. Ska bli kul att se mamma igen även om det bara är för en timme..
Doris är i Nirvana just nu, fått skinka och A/D mat plus att jag kliat henne under hakan några minuter. =) Hon har piggnat på sej rätt bra nu och har leklusten igen!

Nähäpp, dags att trotsa kylan (minus fem!) och göra iordning stallet och rasta av dessa två killar





Ska försöka övertala stackars A att stanna hemma idag med. Hon kan behöva vila upp sej lite innan OP i slutet av februari. Efter det ska hon låta bli stallsysslor i 6 (!) veckor. Kommer aldrig att hända. Efter tre dagar står hon väl och mockar samtliga boxar bara för att hon har tråkigt..
Well, håll en tumme för att jag inte fastnar i en snödriva!

1 kommentar:

Monixx sa...

Synd att jag missar dig idag. Såg att du skrivit på msn att du ville fikat, men igår kunde jag inte kommentera här hos dig. Så jag försöker nu igen.
Jag ska hämta hästtransporten idag och så ska jag åka med kaninen till nya stället så jag hinner nog inte träffas idag. Så himla synd, för jag hade tyckt det varit skitskoj annars. Hoppas att vi kan ta en fika snart framöver.
Ha en bra dag!
Kram