onsdag 4 februari 2009

Onsdagen den fjärde februari tjugohundranio

Jääp. I'm going old! Today.

Kan ju inte påstå att morgonen började bra när jag trillade UPPFÖR trappan i morse vid 05:30. Mitt vänstra knä mår väl sådär.. Sen upp vid halv åtta för att åka till Fagerhults Belysning med AMS. Waay.. Verkligen mitt drömyrke. Typ. Men ganska lärorikt.

Stressig dag ida. Skulle till morfar nu på fm egentligen men han jobbar så han får fira mej ikväll. Skall vara i Mullsjö hos I kl 13:00 (skulle vara kul om jag hinner laga mat tills dess med..). Kl 14:30 kommer hovslagaran, ÄNTLIGEN, men jag hinner nog inte med att vara är även om jag gärna velat... Kl 18 skall det bjus på tåååårta i stallet med. Får väl se hur många som kommer. Efter det måste jag som sagt till morfar..

Lääääääängtar till imorgon när jag äntligen ska få träffa Doris! =) Hon blir min födelsedagspresent till mej själv.. Eller nått. Tack Kärstin för att du är så snäll och vill följa med! Men glöm nu inte dina allergitabletter! ;)

Häpp, nu börjar stressandet om jag ska hinna! So long!

1 kommentar:

Emily sa...

Stort grattis från oss! Hoppas du får en superbra dag! Puss och kram!