tisdag 10 februari 2009

Fullt ös!

Ja just nu är det ganska hektiskt, men ändå inte.. Bilen är nu lagad (inte för att den var sönder, men ändå!), Eddi är avrastad och hoppad i ridhuset (tack Ida för hjälpen!), Stumpan (Doris alltså) har fått ett nytt gott foder med en massa fett i, i förhoppning om att hon kommer att börja äta på riktigt inte bara låtsasäta.
Träffade mor, syster och systerdotter i stan idag. Kul att få se mor min lite med. Mitt projekt med kattträdet har avstannat helt.. Har tappat suget. Katterna verkar inte speciellt intresserade av den iaf..
Hoppas Ed inte är för pigg imorgon, tänkte jobba honom lite på banan då om det inte är för kasst underlag. Annars får jag väl betala 200 för att rida i ridhuset igen. Inte för att jag har lust precis! Hoppas O talar vett med dem snart! Annars skulle han fixa årskort på JFK, enda nackdelen är ju att man får åka en bit.. Men billigare blir det allt! 200 jämfört med 40,- är en jävla skillnad! Är det så dyrt i era ridhus med för "enstaka ridning"?

Well well.. Här kommer en bild på Stumpan som ni kan njuta av tills mitt nästa inlägg! =)


1 kommentar:

Emily sa...

200 kr för en gång? Det lät dyrt. Eller bokade ni upp som ensamrätt då eller? Jag tror att man betalar 300 kr/termin här och då får man komma ner och rida närsomhelst + använda spolspilta osv..

Däremot om man ska boka ridhuset så ingen annan får vara fär så kostar det mer, kanske 150-300, inte säker..