lördag 21 februari 2009

De tre tränsen!

Jää, nu har jag fotat mina nu tre träns, ett till skogen och hoppning (dvs tills skogen då jag typ ALDRIG hoppar), ett till dressyren och ett till tex löshoppning/longering/promenader.
Detta är det helt nya tränset och det fiiina pannband jag köpte till;



Pannbandet som satt på det nya tränset har jag förflyttat till detta, som var mitt "gamla" dressyrträns;


Och så då mitt "skogsträns" med det lite skarpare bettet;


En bonusbild på Eddi, bakom lås och bom där han hör hemma =)



Hur ser era träns ut? Upp med bilder vettja!



Häpp, nu ska jag gå och rädda mina katter från varandra! Höres!

1 kommentar:

Emily sa...

Skitsnygga! Jag vill också köpa fler träns, men det är lite onödigt eftersom jag typ bara kan skritta min häst.
Har ett träns som jag rider på och ett som jag har till lastning, promenader mm..