lördag 21 februari 2009

21 februari

I morgon fyller syrran år och hon fick en myyycket fin och dyr kamera, hon har redan lyckats blogga om det.. http://darlinglisa.blogspot.com/ Så dagen spenderades på Öa..

Gbg Horseshow vart jag på i torsdags och mässan tycker jag har blivit ganska tråkig.. Visst, Charlie's var ju där och Börjes mfl. Men det var inte riktigt samma drag som det var förr tycker jag.. Dock hittade jag ett UNDERBART pannband, ett fint träns (med V-pannband som jag satte på ett av mina redan befintliga träns) att ha nya pannbandet på, hästgodis, en massa brochyrer, gratistidningar och så en Ridsport-tidning som jag hittade en mycket intressant utbildning i.

Ska kolla med AMS på måndag om jag har rätt att gå KY-utbildning till ridinstruktör i Vreta Kloster. Ida skulle också fundera på det så vem vet, vi kanske kan gå utbildningen ihop!

Nähäpp, om man skulle ta sej samman och åka upp till stallet (igen!) för att fota mina två nya träns! För jag antar att ni vill se dem? ;)

Inga kommentarer: