måndag 2 februari 2009

Lååång dag..

Har knappt sovit nått i natt, hoppas jag är riktigt slut i kväll så jag sover då..
Har massor att göra idag, ska eg vara i stallet nu och mocka men det lät lagom lockande så det får vänta en liiiten stund till. Måste ju uppdatera min blogg ju! ;)

KL 13 ska jag på möte och senast 14:00 ska jag vara i Mullsjö för att hämta tårtan. Det innebär att kl 16 borde jag vara i GBG.

Sen blir det väl till att bära möbler och packa upp då mor flyttar just nu.. Imorgon ska vi fira min födelsedag (har inbjudit till kalas hos min syster så våldgästning allan!). Efter det lovade jag köra en släkting till flyget som ska hem till Ungern igen.. Så, med lite tur är jag hemma innan 22 imorgon kväll. Ska påminna Ola om att han får fixa allt hos Edwin imorgon.

Nähäpp.. Bäst jag lastar ur bilen så jag kan packa bilen. Eh. Ja. Precis. Jag är glad att jag köpte kombi!


1 kommentar:

Monixx sa...

Jaaaa! Idag kom den! Vad fiin den kommer bli brevid Calles box i stallet. där kan jag skriva alla roliga grejer som händer ju. bukes vårritt t.ex. hihi
Tack snälla rara sööta du!
Ska lägga ut bild på den ikväll!
KRAM

Ps: Jag ska kolla om jag har någon vinteroverall kvar i strl. 86.
Förstår att det går åt ett gäng när man har tvillingar.
Hörs!
tjing tjiong!