torsdag 12 februari 2009

Beroendeframkallande?

Ja, vissa sidor på nätet är nog det.. Helst ska man besöka dem i samma ordning varje gång med! Eller så är det bara jag som är konstig ;)

Så jag utlyser härmed en utmaning som gäller alla som läser denna blogg!
Vilka sidor är ni ute på varje dag och kanske även flera gånger/dag?
Har ni en specifik ordning så numrera dem!

Jag börjar alltid med att läsa min mail, även om det bara är massa skräpmail så vill jag kolla.
Sedan börjar "blogg-kollen", spanar in allas bloggar och vad som är nytt.
Nummer tre är såklart Buke. Hur ska man kunna klara sej utan Buke??
Blocket är en trevlig sida, häst- & djurannonser lockar mest samt ev gårdar/stugor som uthyres.
Efter detta kollar jag in alla möjliga hästannonser, mest för dagdrömmandets skull men även för några små skratt.
Hemnet är en vääärdefull sida för mej, har en lustig "urge" att se hur andra människor bor.. Kanske även klassas som en arbetsskada...
Sen måste man ju ha koll på vad som händer i världen, Aftonbladet är en utmärkt sida för det.
Har jag lust så tittar jag in på ett kattforum för att kolla läget och ev ladda upp lite bilder på mina små lurviga inneboende.
Sen måste man ju kolla om Buke har uppdaterats igen! =)


Nå, hur gör ni?

1 kommentar:

Emily sa...

Först kollar ja alltid bloggen, godkänner kommentarer och skriver ett inlägg. Sen går jag in på http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=100341 för att få en poäng. Sen kollar jag bloglovin och alla bloggar, och sedan blir det hastnet för hela slanten.
Sen om jag har tid blir det Buke, Familjeliv och blocket.