måndag 19 januari 2009

Tidig måndag..

Släppte ut katten ovanligt sent idag, 06:27.. Sen tittade jag ut. Vitt. Island.




Åkte till stallet och slängde på Eddi & Zacke täckena med halstäcke, och sen tyckte jag att jag likaväl kunde mocka och så när jag ändå var där.. Så, från fem i sju till 10 har jag varit i stallet! =) Mockade 2 boxar, fixade ner höet, blandade till allas hinkmat, slängde till gossarna lite "gammalt" hö att pilla med i snön. Hoppas O köper hem spån idag, annars är det kriiiis! Är det bara här det är spånbrist?
Nåväl, blir nog en lugn dag idag.. Var ute i elljusspåret igår med Kärstin, mycket givande! Hälsade på i hennes nya lägenhet och blev fräst åt av Liten Sur ;) Liten Rädd vågade komma fram och hälsa efter en stund och Liten Kråka var hur mysig som helst! (Vi pratar alltså katter!)
Nån som har tips på vad man kan äta till lunch idag?

Inga kommentarer: