onsdag 14 januari 2009

Onsdagar & mord

Har man tråkigt så har man! Har tittat på 2 mord i midsomer nu och klockan är bara 14! Har uträttat lite ärenden men det är ju alltid nått man glömmer.. Missade att gå in i affären trots att jag var däråt tre gånger.. Minne som en guldfisk!

Gungun kommer hem den 26:e, funny bunny! Hon kan få vara rodeoryttare på Edd ett tag :)

Kök till systerdöttrarna inhandlat! 399,- på Brio :O Gosh! Snacka om löjliga priser för ett lite plastkök med 40 delar.. Det löjliga var att ett annat märke kostade lika mycket och då ingick BARA själva lådan till kök! Huh.

Eddi hade kul igår, jag försökte mej på konsten att longera men då han kickade mot mej för sjätte gången gav jag upp och släppte honom. Han betedde sej som en rodeohäst och bockade mer än han sprang.. Ibland undrar jag hur ett hbl kan vara så lik en arab! Svansen upprullad på ryggen och ivert frustande. Vågar man rida idag månne? Ingen som vill vara testpilot? Emily? Ika? :)

Adiosas!

1 kommentar:

Monixx sa...

Hahaha, njaa.. vad ont i MAGEN jag fick på en gång! ;-) hihi
Upp och hoppa med dig nu. Men glöm inte vingarna bara. Ifall du får en gratis flygtur. :-)
Jag har en egen muntergök som brallade järnet INNE i boxen igårkväll. Han hade rullat sig när han kom in och sen brallade han på stället en stund i boxen. hihi Så där finns det oxå överskottsenergi vill jag lova. Kan bli spännande. haha