måndag 12 januari 2009

Kroppen är makalös!

Den kan på mindre än 12 timmar absorbera/trolla bort spånflisen jag fick i ögat i lördags. Jag var BLIND hela jävla dagen! I går hade ögat svullnat upp två storlekar men ingen flisa! =) Svullnaden har gått ner lite idag och det svider inte lika mycket längre, thank god!

Gbg var, som alltid, en upplevelse i sej. Blåste och hade sej.. Ingen fika med Ica (ha! det rimmar!), och helgen avslutades med en sen tur till Gränna. Not funny bunny.. Min rygg är lagom glad över de 4 timmarna i bilen om man säger så..

E skulle låna Edda i helgen, uppenbarligen blev det inte av. Hon skyllde på att det var isigt. Ehm, broddar?? Har man bara dem för att titta på eller? Jag har gett mej fasen på att rida en sväng i paddocken idag om jag inte blåser av.

Nå, tillbaka till Morden i Midsomer!

Inga kommentarer: