fredag 30 januari 2009

Insomnia..

Har haft jättesvårt att somna och sova den sista tiden.. Somnade vid 2 inatt och upp igen vid halv 8. Inte kul alls.. Inte blir det bättre av att kissemiss ligger och snarkar gärnet bredvid en. Och väcker man honom brukar det gå såhär


Fast jag tror inte jag skulle kunna sova alls utan honom bredvid mej.. ;)

Idag skall här postas brev, stall, stan, (ev till tenhult), träffa Svenne, ev åka till JFK med I, ja ni ser fullt upp! Tänkte jag skulle se om det går att köpa material till att göra en sån här;


Jag menar, såå svårt kan det väl inte vara att göra en liknande. Har redan hittat korgar på Ingvar Kamprads Enkla Affär och hittat billiga gjutrör. Bara Hamparep, färg och filtar kvar! Tänkte se om det finns några filtar på second-handen i Habo. Om inte tror jag det kostar typ 15 spänn på Ingvar's affär.. Kärstin, har du några tips?


Jag har även planerat att möblera om i vardasrummet och har stora planer på sovrummet med. Ev går jag till bostadsbolaget och kräver färg & tapeter. 3år (!) har jag väntat på det nu!! Annars köper jag egna och fakturerar dem helt enkelt.

Mina grannar ska jag också klaga på. Halv 2 i natt tystnade det ääääntligen för att börja igen vid 06:45. Blir så trött.



Oj vilket långt inlägg jag fick till idag då! Nåväl, nu ska jag sitta och stirra på dataskärmen ihopp om ett mail om Doris the Cat!

Vad gör ni idag?

1 kommentar:

Monixx sa...

Huja, vilken natt! Hoppas att din dag blir bättre.
Hoppas vi får bra grannar sen. Eller haha, det kanske är våra barn som skakar liv i dem. ;-)
Gulle du som är så snäll där ang. planschen.
Kommer jag ju tänka på Vica varje ggn jag ser den sen ju.
Jag tänkte på det, även om alla andra bukisar bangar sen så kan ju faktiskt VI ta oss en långtur till häst i vår.