torsdag 29 januari 2009

En planch!

Igår kom brevbäraren med nått som jag glömt att jag beställt. Jag brukar få den varje år men med tanke på att jag beställde en på skoj för typ 5år sen trodde jag inte att de skulle fortsätta skicka den.. Så iår fick jag, förutom katalogen och den sedvanliga DVD-skivan, även en planch! Ni vet, en sån där man fick med tidningarna när man var liten. Fast med almenacka!

Massa snyggingar på den! Problemet är att jag inte vet var jag ska göra av den.. Så, nån som vill ha den? Försten till kvarnen!
Gun-Gun är hemma nu, började undra lite när 0044-numret dök upp på displayen. Tydligen är privatstallet på Bankeryds Ridklubb isolerade iväntan på provsvaren. Eventuellt kvarka. Huh. Så, Gun jag är ledsen men så länge ni är isolerade är du inte så där jättevälkommen till oss ;)
Nä, nu är det snart dags att åka upp till stallet, har bytt insläpp med A. Visserligen fel vecka, men ändå! Sen blir det nog en promenix med Kärstin!
Vad händer i era liv idag?

3 kommentarer:

Monixx sa...

Men jaaaa!
Jag vill ha den! hihihi
Passar fint i stallet. ;-)

Ang, Vilse där så ska jag bara höra med de som ska flytta in. De ringer nog mig efter imorgon då de skriver kontraktet.
Han är hur snäll som helst emot andra katter. Han bråkar aldrig., Fräser inte ens. Här är det han som får ta all skit va min andra hankatt.
Han är inte kastrerad dessvärre.
Kram

Monixx sa...

Är du säker på att du inte vill ha den själv, så vill jag jättegärna ha den.
Javisst kan du skicka den men då behöver du ju min adress.Hmm.. Har du msn?
trollduvan@hotmail.com
Lägg till mig isf så kan vi prata där och så kan jag lämna min adress.
Kram för att du är så sööt! :-)

Monixx sa...

Förresten: De ville inte ha katten. De hade redan 2..
Så vill du ha honom så finns han här. :-)
Då hade jag ju haft ännu en anledning att komma och hälsa på dig. hihih