torsdag 15 januari 2009

Dagen som ingen gillar..

Ja torsdag alltså. Skulle oskyldigt nog ta en dusch. Det slutar med att jag välter ner ett av två glas jag har i fönstret med värmeljus i. Rätt ner i badkaret föll den vilket resulterar i massa glasskärvor.. Yay. Not!


Blev hungrig och skulle laga mat = jag tappar pannan med varmvatten och potatis på golvet 4mm från min fot. Not funny!


Nåväl, tänkte kolla på en MiM-film, jag plockar upp bunten (typ 20st) ur papperskassen, missar att jag råkar få med parfymflaskan och TAPPAR den på parkettgolvet. Detta innebär ju självklart att det STINKER parfym i hela lägenheten.. Crap.
Jäkla tur att filmerna är så bra, att man har chips hemma och att man hade en skvätt äppeljuice kvar att ömka sej själv med en stund idag.. Bara tanken på att jag måste städa tills imorgon skrämmer mej.. Orkar inte.
Nähäpp. Dags för film nummer 45; Hämnd
So long!

1 kommentar:

Monixx sa...

Vilken toppendag! *not*
En sån dag man bara vill gå och lägga sig igen och önska att man aldrig ens hade klivit upp. ;-)
Hoppas att resten av dagen blir bättre!