lördag 30 maj 2009

Varmt

Min termometer i köket (norr) har totalt gett upp nu. Alldeles kondensigt och fuktigt innanför glaset. Mätaren har fastnat på 25 grader. Nå jag tror inte riktigt på den idag. Det MÅSTE varit bra mycket varmare ute! Det ÄR fortfarande varmt ute. Har spenderat hälften av dagen på balkongen och solat =) andra hälften inomhus i hopp om svalka. Den har jag inte funnit. Eller jo, i Ben & Jerry's Chokolate Fugde Brownie men det är en helt annan historia!

Bakat chokladtryffelkaka, putsat fönster (vardagsrumsfönstret och balkongdörren), diskat, källsorterat, diskat katternas skålar och bricka, ska strax skura spis & ugn. Visst fan. Stallet ska jag ju till med! Ugnen och spisen får vänta. Ev blir det en tripp till Bankeryd för att våldgästa A och hennes svärmor med kakan.. Vi får väl se!

Ser ni mej så kan ni väl tycka att jag är jättebrun, eller nått? =)

Inga kommentarer: