lördag 9 maj 2009

Strömförande!

Holy Moly! Igår var det LÄSKIGT att ta in hästarna. Jisses vilket åskoväder det var! När jag som bäst höll på att ta in Eddi var den preciiiis ovanför oss och det lät precis som om den träffade en av stenarna i sommarhagen. Både jag och häst blev skitskrajsna och ingen av oss har nog sprungit fortare än in.
Dock var jag tvungen att trotsa skiten två gånger till för Zacke och ponnyn ville ju in med. När det var dags för ponnyn regnade det så pass att jag inte såg handen framför mej!! Men in kom vi! Thank buddha!!
Imorgon kommer två st och ska kolla boxplatser i stallet, åker nog upp och mockar innan de kommer upp så det ser lite mer vårdat ut. Och om det är uppehåll så ska jag jobba runt Edwin på banan lite :) Om jag orkar.. Typ.
Hittat en TV jag vill ha med! Samsungs nya LCD-tv. Jag tycker jag är värd en sån. Och en ny sadel! Och kläder, kom på att jag inte shoppat på snart ett år... Märkligt.
När shoppade ni sist?

1 kommentar:

Emily sa...

Jag shoppade senast i februari typ, och då var det säkert ett år sedan jag köpte något sist. Innan dess vette tusan. Jag har nästan aldrig haft möjlighet att shoppa till mig själv för mina pengar har alltid gått till Lindy i första hand.
Min garderob kan endast erbjuda outfits för stallskötare eller prostituerade. Drygt.