torsdag 14 maj 2009

Studsmattor och frisörer

Så, Gbg kan andas ut jag har lämnat byn! Dumpade av studsmattan hos syster, fick lunch sen snabbt iväg till mor som hade planerat en överraskning. In till stan och in i en lyxig hårsalong! Wohoo! Hon, Rebecca hette hon faktiskt!, klippte av halva håret på mej! Det är preciiiiis så jag kan sätta upp det där bak. Och vet ni vaaaad? Jag har LUGG! Livrädd för lugg men nu är den där. Ska se om jag vågar ta kort på mej och visa...

Sov knappt nått i natt, somnade med hjälp av en insomningstablett vid två, och upp igen vid sju.. Blää. Kan ju säga att det känns! Helt slut i huvudet, ryggen, axlarna, ögonen. Ja allt.

Har shoppat lite tillbehör till dopet jag ska på! Nu är det bara att försöka vara lite kreativ. Det är den biten jag är nervös för. Men jag får väl försöka sno lite ideér av systeryster här kan ni se vad hon hittat på sist. http://darlinglisa.blogspot.com/

Nä nu ska jag inte tråka ut er helt. Ha're!

Inga kommentarer: