tisdag 12 maj 2009

Dagen i bilder

Lång nervös dag.. Vart hos tandis vid två idag.. Inga roliga besked. Eventuellt blir det aktuellt med narkos för att laga de tre (!!) stora (!!!!) hålen jag har. De ska ev rotfyllas. Jag som är sådär glad i tandläkarbesök med efter skräckhistorien sist. Huh. Att bli klippt i tandköttet 7 gånger minst, för att övertandläkaren på barnkirurgen inte kan klippa upp stygnet, det var då fan inte kul!! Morfinen däremot =)

Hade en fikastund med A i stallet med.. Vi har det jobbigt bägge två just nu.. Uss. Tycker JÄTTESYND om dej A!!! Men jag finns här vännen!

Då jag var jäääättetidig upp till insläppet fick alla hästarna gå och beta en stund i varsitt avsedd parti, lyckliga hästar! Hoppas bara det börjar växa i sommarhagarna nångång så vi har bete i sommar. Vill inte stödfodra hela sommaren igen...

Edwin praktiserar sina giraffkunskaper!


Gräset är alltid godast om man får kämpa lite för det!
I like big buts I can not lie....... ;)

Jag tror han vet om att han är snygg.. Vad tror ni?

Nej Emily, det är inte bara du som bråkar med styckeindelningarna.... =( Man kan bli förbannad på mindre....

1 kommentar:

Emily sa...

Fick ett tips att man skulle skriva i HTML format, då funkar det bättre.

Fin han är Eddan!