söndag 17 maj 2009

Dop och dansband

Ja ni undrar nog hur det kan gå ihop, men se det gjorde det!

Elina är nu döpt och det var ganska mycket folk som kom! Tack Emma för att jag fick komma! God mat, synd bara att jag inte kunde stanna till kaffet..






Mitt kaffe intogs ist på A6 med Fia och hennes ena lillasyrra Jessica. Vi har inte träffats på...hmm...ett år? Trevligt var det iaf! Dock nämnde hon nått om en "fest" utanför Tenhult som hon ville vi skulle gå på. Det skulle vara lite dans och nått band och så.. Jojo tjenare!! Det var ju för tusan mitt ute bland myrorna på i slutet av en 2km lång grusväg. Dansbandsfest med jag vet inte HUR många buggande par!! Tur jag hade trevligt sällskap (Fia och ja vad sjutton hette han??? Natanael? Nä just ja Emanuel var det ja!), bugg är ju inte riiiktigt min grej så där.. Säger som Magnus Uggla, jag dansar aldrig nykter. Och som de flesta vet är jag säääällan full..

Aaanyway. Stannade till hos F på vägen hem. Kom inte därifrån förren vid tresnåret.. Och sen upp och släppa ut hästarna vid 6 imorse.. Ett hårt liv jag lever. ;) Ooh, just ja!! Jag och Kärstin har varit jätteduktiga, tog en tvåtimmars promenad runt halva Habo med Simba. Det känns i låren vill jag säga!

Hur har eran helg varit?

Inga kommentarer: