fredag 15 maj 2009

Släpp hästarna loss - det är vår!


Inte för att min tjockis behöver mer mat, men ändå! =) Han fick springa av sej i paddocken en stund med, han fick upp flåset om man säger så! Han har lärt sej att löslongeras på en lagom stor volt runt mej jätteduktigt. Funderar på att lära honom stå på lastpall med, men den dagen den sorgen. Imorgon blir det nog en liten ridtur.


Dessutom blir det dop kl 13 (inte för att jag vet vad jag ska ha på mej) och presenterna är näääästan klara! Efter dopet får ni veta och se vad det blev ;) Var uppe till midnatt igår för att göra klart ena gåvan, se jag var kreativ! Inte ofta... Gjorde iordning present del 2 idag, bara en sak kvar att inhandla men det kan jag göra först imorgon.


Vad gjorde ni för kreativt igår/idag?

1 kommentar:

Emily sa...

Åh vad det ser härligt ut med grönbete. Här har snön nätt och jämnt försvunnit.