torsdag 28 maj 2009

Jens och Hacke

Jäpp, hon kallas så (Hacke), Emelie von Essen. Jag skulle också vilja ha ett sånt häftigt "fint" efternamn! Jens vart ju inte så jätteful eller otrevlig själv heller ;)

Trots att vi höll på att blåsa bort igår på clinicen så var det faktiskt riktigt trevligt! Ida och jag köpte sammanlagt 9 påsar kattmat (!!) och en massa annat roligt smått och gott. Passade även på att klämma, känna och drömma lite om min drömsadel....

Edda fick sej en flughuva och ser jätterolig ut i den!

ET - phone home! =)




På söndag flyttar ponnyn så vi blir bara två hästar i stallet i sommar. Kan vara ganska bra då betet är obefintligt... Ganska skönt att bara ha A att tänka på!

Hälsade på fadern i Gränna idag med. Han fick värsta skrattanfallet när han fick se nyklippta hunden.. Jag förstår inte aaaaalls varför!?


Eehm, ja.. Ni kanske vill se en "före"-bild med! Att jämföra med menar jag..



Well, aaanyway.. Over and out!

1 kommentar:

Emily sa...

Precis en sådan flughuva hade Loppan. Hon såg också ut som ett ufo och hon tog av sig den ungefär femtioelva ggr per dag.