söndag 10 maj 2009

I drömmarnas värld

Inatt känns det som om jag knappt sovit. Den ena underliga drömmen har avlöst den andra... Var på en skola nånstans och träffade "Bööse". Honom har jag inte mött på, hmmm...jag vet inte ens hur länge sen! Sen var det nått med min bil som inte stämde? Efter det var det nått om att mina katter var skadade och jag var tvungen att åka till veterinären.
Detta följdes av att min tandläkare sa att min tand måste dras ut utan bedövning!! Sen var jag helt plötsligt i stallet och var förbannad för min mockade box var det helt plötsligt nån som hade tömt sin skottkärra skit i.
Ja, jag vet inte jag. Men ibland önskar man att man inte kom ihåg vad man drömmer.... Sånna här bizarra drömmar vet jag ju inte om jag vill veta av!

Den här damen däremot har sovit som en stock. Snarkat och allt! Jojo, tack för det!




Vad har ni drömt inatt?

Inga kommentarer: