söndag 19 april 2009

Tiden flyger iväg

Har knapp hunnit sätta mej vid datorn på sistone.. Vart mycket nu. Papps bil dog ju i torsdags så i fredags vart vi tillbaka på skroten för att fixa papprena. Träffade en trevlig skrothandlare som hade hund. Tänk vad en hund i ena handen kan få folk att börja prata med en! Tack Simba!

Igår vart det en ganska lugn dag. Red Edd på banan, han gick som en DRÖM! Underbara upplåsbara Edwin! =) Passade även på att gå långpromenad med Kärstin som slutade med att hon flydde sin pv och landade en stund på min soffa.

Idag blev det utslängning av hästarna till sina hagar vid halv sju, dock vart jag så trött att de fick sitt lunchhö ist för morgonhöet. Hoppas de andra ger samma mängd ändå..
Kl 14 skulle jag träffa två av mina gamla kompisar från låg- & högstadiet! Ska bli kul att ses. Var längesen sist nu..


Träffat nån ni inte sett på länge?

2 kommentarer:

Emily sa...

Inga rosetter men en jävla mersmak!

Emily sa...

Sv: Jaadu, eftersom jag är 110% slutkörd efter att ha kört 60 mil på TVÅ dagar så känner jag mig väl inte så taggad på att köra typ..100 mil (?), så svaret blir nog..aldrig :-)

Seriöst, idag var nog den värsta färden jag varit med om. Det blåste orkan så hela transporten svajade och jag mötte ungefär 45 påskfirare som kom med släpvagnar och som körde om varandra fastän dom fick möte, plus att dom körde mitt i vägen. Och våra norrländska vägar är nog smala som dom är redan. Huga vilken färd. Tur det bara var 26 mil ;-P