fredag 24 april 2009

Fridag

Sol sol sol så långt ögat kan nå! Heeeelt underbart väder idag! Men man kanske inte ska starta den som jag gjorde. Fick rädda balkongen från Doris-kiss. Lyckades med nöd och näppe. Sen kom Simba när Ron var kvar inne = kattpanik. Han har suttit på balkongen typ i en timme innan jag lyckades locka in honom. Så han har smugit sej runt här alldeles rädd. Detta resulterade i att han kissade i badkaret. Jippi. NOT!






Vi har även passat på att baka chokladtryffelkaka. Eller ja.. Två bottnar iaf. Den ena ska I ha och den andra ska jag och A mumsa i oss i stallet tänkte jag =)

Fick lite hjälp av Kärstin och I igår med mitt lilla katt-träd om ni minns den? Bilder kommer när jag orkar pallra mej att hämta kameran.. =)

Edda fick hälsa på presseningen igår, mycket underlig häst. Reagerade inte alls när den låg på backen utan bestämde sej att det nog var en bra yta att rulla sej på. Sagt och gjort. Enda gången han protesterade var när jag drog den över hans huvud. Då började han trava lite. MEN stannade ändå på kommando! =) Det tar sej! Nu ska vi bara försöka sluta med att vara rädda för saltlådan och den vita stenen...


Vad bakar ni idag?

Inga kommentarer: