måndag 20 april 2009

Månens dag

Allting går inte alltid som man tänkt sej...

Today, I had a job interview. Everything was going really well until I noticed a bug on my interviewer's lower neck. I shouted that something really disgusting was crawling on him. It turns out it was his big hairy mole. FML

http://www.fmylife.com/

Nåväl, idag blir det Mullsjö och Stan som gäller! I och jag skall ha en heldag med fotande av Ulla-Bella, tacos, leksaksaffärer, och jag vet inte vad. Måste ringa lite samtal med, boka tider osv. Jag hoppas jag får hjälp med lite pengar så jag kan gå till tandläkaren, hålet börjar bli löjligt stort...

Doris har börjat dagen med att kissa i korgen bakom datorn. Tack för den. *morr* Idag är hon billig. Btw, köpte nytt kattfoder igår. Eller ja, nytt och nytt. Bilanx har jag fodrat med innan, men jag blev överlycklig att katterna åt det! =)

Eddi's sadel satt kasst häromdan så det blir nog att leta padd för att ens kunna använda sadeln... Ska se om jag kan få upp ett kort på det så ni får inspektera. Jobbigt det här med sadeldilemma.

Va hitt' ni på ida?

Inga kommentarer: