onsdag 10 juni 2009

Onsdag?

Idag var det segt att vakna.. Men jag har inte alls den där klumpen i magen på väg dit som jag haft till vissa andra jobb. Det känns skönt! Arb.uppgifterna är precis sånt jag vill hålla på med, dock krävs det ju lite övning och vissa saker tar längre tid att lära sej än andra. Som tex kreditering..

Men men..
Till helgen blir det Götet - fika nån? Mormor fyller 80 och det ska firas med dunder och brak. Vi passar även på att fira morfar som fyller nästa helg egentligen (83 och pigg som en lärka!).

Stackars Ida har säkert jättetråkigt utan mej på frukostklubben, Sorry! Vi får ta igen det på helgerna!
Just ja, sadeln är tillbaka - better than ever! Ett tag där trodde jag att mina ben var olika långa. Turns out att det var sadelns stoppning som gjorde den sne.. Märkligt.

Nå hur har ni haft det?

1 kommentar:

Emily sa...

Ja det kan jag tänka mig, tänk jag som inte jobbat "på riktigt" (förutom ströjobb i olika stall) sedan september 2007!
Vad är det du jobbar med nu?