lördag 6 juni 2009

Måndag kl 08:00

Tjohoosan vad mycket som hänt de senaste dagarna! Elmia Wood - en upplevelse i sej. Jag stinker fortfarande stekos och har flott på ställen flott inte borde kunna ta sej till, tänker aldrig mer äta korv och hamburgare. Iaf kommer det dröja ett tag tills dess.. Gläää

Var på anställningsintervju i fredags. Efter 10 min fick jag frågan "När kan du börja?" mitt svar blev "Jag slutar på Elmia kl 19" "Då är vi inte kvar, kom på måndag kl 08:00 istället!" =) Så from måndag börjar jag drömjobbet!

Uthyrd från Manpower till Swebus Express reklamationsavdelning. Ska bli skitkul! Kollegerna verkar urmysiga, stora fina lokaler, bra policy, vettigt tänk - och samtliga är djurägare! Hundar välkomna med till jobbet, synd bara att jag har katt... ;) Chefen hade häst med = intressanta konversationer över fikan! Kattuppfödare fanns det med. Jag lääängtar!!

Firade med att köpa en parfym - min förra (LaCoste Touch of Sun) tog jag sönder för ett par månader sen och har fått använda en tråkig billig sak från ÖB. Blääk. Nu kör jag LaCoste - Touch of Pink. I like!

Vem vet, kanske kommer jag använda upp presentkortet på HM jag fick i julas?

Tog mej bara 6 mån att hitta nytt jobb. Låter inte det väldigt jobbigt?

2 kommentarer:

Lisa sa...

bart! hurra! grattis!

Emma sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! En fika någon dag så du kan berätta hur det går på jobbet???!!! Kram