lördag 20 juni 2009

Midsommar -09

Jag hade planerat en lugn hemmakväll med chips, läskeblask och en bra film. Jojo tjena. Sen när har nått jag planerat gått som det skulle? Nä, kl 02:15 gav jag mig iväg mot nya äventyr. Vart till F och träffat ännu fler Tenhultare jag inte har en aning om vilka de är.

Jag hann med ganska mycket faktiskt!
* Förnedra mej då jag trodde vi skulle vara själva så jag kom i mysbyxor! =0
* Spilla ut en hel flaska öl ÖVER min bil!
* Hälsa på 15 tenhultare av varierande ålder
* Fått frågan varför jag har toapapper i min bil
* Försökt få på mej F's byxor - nä de var ju inte aaaalls sådär JÄTTEGIGANTISKA eller så nä
* Diskat typ 40 glas
* Blivit utelåst på balkongen
* Tvättat bilen =)

"Gizmo" är helcool, han fick ut packet på två röda genom att ställa sej och skrika "Stick och brinn för helvete" vid fyra snåret. Sen ville han inte gå själv =) Hur som haver, som vanligt har jag inte sovit en blund och vi klev upp vid halv tolv i "morse"! Tur O var snäll och tog utsläppet på hästarna! Jag skulle då aldrig orkat.

Nå vem har ni drömt om i natt?

Inga kommentarer: