fredag 28 november 2008

First and only!

Jäpp. Här har ni mej! Mitt första inlägg i min första riktiga blogg!
På uppmaning av Goffe-skvadronen kände jag mej nästan lite off för att jag inte hade någon liten dagbok på det världsvida nätet.

Kanske ska introducera er lite försiktigt in i mitt liv.
21 år :/
Februaribarn :)
Älskar djur :)
Bor med katt och dammråttor i en liten 2:a i en förort :/
Pålle heter Edwin och är min på foder på livstid :)
Fick idag veta att jag får sparken om 2veckor :(
Systerdottern har börjat rida och jag är helnöjd! :)

Jäpp. Det var väl nog för första inlägget! Återkommer nog under dagen här igen!

1 kommentar:

Monixx sa...

Helluu!
Trevligt att ha dig här. nu kan man ju följa dig här ju. Najs!
Det var en glad överraskning.

välkommen in till mig!

http://monixx.blogg.se

Kram